szerintem pont a rövid löketű dugattyúknak nagyobb a sebessége! nem???
utálom a Suzuki kocsikat, kivétel a Grand Vitera! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 28. szerda 17:20), amit ide kattintva olvashatsz)
utálom a Suzuki kocsikat, kivétel a Grand Vitera! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 28. szerda 17:20), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 28. szerda 17:20
A magas fordulatszám csak a hosszúlöketű motorokra káros,ugyanis a dugattyúsebesség a rövidlöketű motorokban kissebb.Így fordul elő az az érdekes dolog,hogy a dugattyúsebessége egy 5000-et pörgő v8-nál nagyobb,mint egy 10000-et pörgő civicnél.Ugyanilyen fontos az irányt változtató alkatrészek /dugattyú,hajtókar/ tömege,mert ha ezek nagyok akkor az terheli a főtengelycsapágyakat,és bizony ez a japánoknál nagyon könnyű.Teljesen hibás az a mondatod hogy "a kisebb előbb tönkremegy és ez független a precizitástól".Ti mást nem láttok mint köbcentit,lóerőt meg fordulatszámot-ezen kívül még több száz dolog számít ami sokkal fontosabb az élettartam szempontjából.
Hol nézhetek utána?Ha te tudod mond meg hol olvastad!
Mi van Dako belédkötöttem nem is reagáltál.Meg vagyok sértve.Most mi lesz a suzukisokkal?Féljenek vagy ne féljenek?Ma nagyon inaktív vagy.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 28. szerda 15:48), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 28. szerda 15:48
Azoknak is szól akik még nem értenek hozzá! nem csak az olyan hozzáértőeknek, mint te! kit érdekel, hogy hány oldalt lapoztál vissza! sűrűbben kellene az oldalt látogatni!
másik inkább azokra verd a nyálad, akik minden egyes képet külön hsz.-be linkelnek be. az fogja a sok helyet! bár engem már az sem zavar! figyu nyiss magadnak topic-ot és irogass rövideket oda!
másik inkább azokra verd a nyálad, akik minden egyes képet külön hsz.-be linkelnek be. az fogja a sok helyet! bár engem már az sem zavar! figyu nyiss magadnak topic-ot és irogass rövideket oda!
A magas fordulatszám csak a hosszúlöketű motorokra káros,ugyanis a dugattyúsebesség a rövidlöketű motorokban kissebb.Így fordul elő az az érdekes dolog,hogy a dugattyúsebessége egy 5000-et pörgő v8-nál nagyobb,mint egy 10000-et pörgő civicnél.Ugyanilyen fontos az irányt változtató alkatrészek /dugattyú,hajtókar/ tömege,mert ha ezek nagyok akkor az terheli a főtengelycsapágyakat,és bizony ez a japánoknál nagyon könnyű.Teljesen hibás az a mondatod hogy "a kisebb előbb tönkremegy és ez független a precizitástól".Ti mást nem láttok mint köbcentit,lóerőt meg fordulatszámot-ezen kívül még több száz dolog számít ami sokkal fontosabb az élettartam szempontjából.
Azoknak is szól akik még nem értenek hozzá! nem csak az olyan hozzáértőeknek, mint te! kit érdekel, hogy hány oldalt lapoztál vissza! sűrűbben kellene az oldalt látogatni!
másik inkább azokra verd a nyálad, akik minden egyes képet külön hsz.-be linkelnek be. az fogja a sok helyet! bár engem már az sem zavar! figyu nyiss magadnak topic-ot és irogass rövideket oda! (Ez egy válasz Mr.Enigma üzenetére (2007. 02. 28. szerda 09:09), amit ide kattintva olvashatsz)
másik inkább azokra verd a nyálad, akik minden egyes képet külön hsz.-be linkelnek be. az fogja a sok helyet! bár engem már az sem zavar! figyu nyiss magadnak topic-ot és irogass rövideket oda! (Ez egy válasz Mr.Enigma üzenetére (2007. 02. 28. szerda 09:09), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 28. szerda 09:09
Az amcsik nem csinálnak jó autót???
El vagy tájolva.
OK ízlés dolga, mert designra mindig is jobban bejöttek az amcsik, de ez az európában divatos tuning, hoyg először kikönnyítem a verdát, aztán chip, turbo, szűrő, kipufogó, stb stb kompplett csereberéje után lesz valami. OK, ez is egy megoldás, de ezekután ne csodálkozz ha az ilyen autók nem bírnak majd ki 200 000 KM-t se. Főleg ha arra használod amire feltúrtad. Hajtod.
Nézz me egy 6 7 vagy akár 8 literes V8-ast. Nem véletlenül szeretik az amcsik. Az az autó ami félmillió kilóméter után eredeti állapotában is hazsnálható az jó. Az van JÓL megépítve. Más kérdés, hogy ettől függetlenül egy böszme V8-asra is oda kell foigyelni karban kell tartani nem elég csak pakolni neki a a sebességet.
Nem azt mondom hogy Európai meg japán 1.4-es 1.6-os autók nem bírnak sokat. Láttam már félmillió km-et futott opelt 1.6-os motorral, amin csak a kötelező szervizeléseket ejtetteék meg mert megkímélt volt. De a különbség pont a tuningnál jön ki. Ebben az amcsi V8-as vasak sokkal többet tudnak. Kedvenc példám a Corvette Jackhammer. a Chevy használtan 2-3 milla, a tuning kit amivel a motort izomsítják úgy kb. 5-7 millió közt mozog átszámítva (szereléis költségekkel együtt is, mert az árban benne van). Ezért a pénzért kapsz egy igen tartós motort, egy dögös külsejű sportautót (igen tudom a Corvette a szegényember ferrarija :D) amiben 800 paci dolgozik. A benzinpénz most más kérdés. Az ilyen autóknak szokták gazdái a méltán beszédes neveket adni.
Innentől nem Fögenyónak:
dako84 te tényleg ekkora nagy kuki vagy faszim?
Bazze szétfloodolod az egész szájbalökött topicot. Nekiálltál bemásolt szövegekkel vakítani. Szerinted aki ide írogat az mind gyöp az autókhoz, hogy szükségünk van ilyen hozzászólásokra?
Van egy gyanúm, hoyg 100-ból ha egy embernek mondtál újat. Különben nem írnánk ide.
Ember szűnted be ezeket a km hosszú hozzászólásaidat mert kibaszott módon idegesítő. Ha mégsem tudod megállni akkor dobáld be szépen a linkeket. (Egyik másik szövget felismertem, más más weblapokon láttam az eredeti szerzőtől teljes terjedelmében. Ha belinkeled inkább, minthogy bemásolod azt még inkább meg is köszönném, mert egyik másik lap címét bizony már elfelejtettem.)
Admin a sok fölös lényegében csak helyet foglaló hozzászólásait nem lehetne törölni? Tök fölösleges és idegesítő a 2 nappal ezelőtti hozzászólásomra a reagálást 20(!) oldal átlapozásával megkeresni, mert ez a fütyi84 szanaszét floodolta a topicot.
El vagy tájolva.
OK ízlés dolga, mert designra mindig is jobban bejöttek az amcsik, de ez az európában divatos tuning, hoyg először kikönnyítem a verdát, aztán chip, turbo, szűrő, kipufogó, stb stb kompplett csereberéje után lesz valami. OK, ez is egy megoldás, de ezekután ne csodálkozz ha az ilyen autók nem bírnak majd ki 200 000 KM-t se. Főleg ha arra használod amire feltúrtad. Hajtod.
Nézz me egy 6 7 vagy akár 8 literes V8-ast. Nem véletlenül szeretik az amcsik. Az az autó ami félmillió kilóméter után eredeti állapotában is hazsnálható az jó. Az van JÓL megépítve. Más kérdés, hogy ettől függetlenül egy böszme V8-asra is oda kell foigyelni karban kell tartani nem elég csak pakolni neki a a sebességet.
Nem azt mondom hogy Európai meg japán 1.4-es 1.6-os autók nem bírnak sokat. Láttam már félmillió km-et futott opelt 1.6-os motorral, amin csak a kötelező szervizeléseket ejtetteék meg mert megkímélt volt. De a különbség pont a tuningnál jön ki. Ebben az amcsi V8-as vasak sokkal többet tudnak. Kedvenc példám a Corvette Jackhammer. a Chevy használtan 2-3 milla, a tuning kit amivel a motort izomsítják úgy kb. 5-7 millió közt mozog átszámítva (szereléis költségekkel együtt is, mert az árban benne van). Ezért a pénzért kapsz egy igen tartós motort, egy dögös külsejű sportautót (igen tudom a Corvette a szegényember ferrarija :D) amiben 800 paci dolgozik. A benzinpénz most más kérdés. Az ilyen autóknak szokták gazdái a méltán beszédes neveket adni.
Innentől nem Fögenyónak:
dako84 te tényleg ekkora nagy kuki vagy faszim?
Bazze szétfloodolod az egész szájbalökött topicot. Nekiálltál bemásolt szövegekkel vakítani. Szerinted aki ide írogat az mind gyöp az autókhoz, hogy szükségünk van ilyen hozzászólásokra?
Van egy gyanúm, hoyg 100-ból ha egy embernek mondtál újat. Különben nem írnánk ide.
Ember szűnted be ezeket a km hosszú hozzászólásaidat mert kibaszott módon idegesítő. Ha mégsem tudod megállni akkor dobáld be szépen a linkeket. (Egyik másik szövget felismertem, más más weblapokon láttam az eredeti szerzőtől teljes terjedelmében. Ha belinkeled inkább, minthogy bemásolod azt még inkább meg is köszönném, mert egyik másik lap címét bizony már elfelejtettem.)
Admin a sok fölös lényegében csak helyet foglaló hozzászólásait nem lehetne törölni? Tök fölösleges és idegesítő a 2 nappal ezelőtti hozzászólásomra a reagálást 20(!) oldal átlapozásával megkeresni, mert ez a fütyi84 szanaszét floodolta a topicot.
Akkor a verseny motoroknak miért rövid az életartama?
Amit írtál az mind megvan benne.
Na a viccet félretéve, egy 6000-es motortól a 250Le játékosan kicsi, alacsony fordulattal játszva kihozható belőle, de egy 1800-as motorból is ki lehet hozni a 250Le-t de ott már igen magas fordulaton adja le a motor.Ki lehet számolni csak egy pár adatot kell beszerezni:
6000ccm-es motor fordulata 140km/h-s sebességnél
1800ccm-es motor fordulata 140km6h-s sebességnél, és ez még csak utazó tempó alja,(kersztkérdés:hányszor teszi meg a dugattyú az utat az alsó és felső holtpont között?)
és mi a helyzet akkor, ha használni kell a max teljesítményt?Akkor ez a szám fokozódik.És ha "ugyanazok" az anyagok vannak beépítve a kis köbcentis előbb elfogy. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 28. szerda 13:14), amit ide kattintva olvashatsz)
Amit írtál az mind megvan benne.
Na a viccet félretéve, egy 6000-es motortól a 250Le játékosan kicsi, alacsony fordulattal játszva kihozható belőle, de egy 1800-as motorból is ki lehet hozni a 250Le-t de ott már igen magas fordulaton adja le a motor.Ki lehet számolni csak egy pár adatot kell beszerezni:
6000ccm-es motor fordulata 140km/h-s sebességnél
1800ccm-es motor fordulata 140km6h-s sebességnél, és ez még csak utazó tempó alja,(kersztkérdés:hányszor teszi meg a dugattyú az utat az alsó és felső holtpont között?)
és mi a helyzet akkor, ha használni kell a max teljesítményt?Akkor ez a szám fokozódik.És ha "ugyanazok" az anyagok vannak beépítve a kis köbcentis előbb elfogy. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 28. szerda 13:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 28. szerda 13:14
A hosszú élettartam titka a jó olajozás,hűtés kiváló felületedzés, optimális méretezés,könnyű alkatrészek,pontos illesztési hézagok,-és nem a köbcenti!
A hosszú élettartam titka a jó olajozás,hűtés kiváló felületedzés, optimális méretezés,könnyű alkatrészek,pontos illesztési hézagok,-és nem a köbcenti!
Bár nem vagyok nagy amcsi autó fan, de van egy két típus ami tetszik.
Hát igen a nagyobb köbcenti is hozájárul a nagyobb futásteljesítményhez, de a nem a végletekig lekönnyítet elspórolt anyagok is hozzájárulnak, mert ha nézed a fordítotját az F-1-ben a versenyciklus végére tönkre kell mennie a motornak, mert ha nem, akkor valahol,elszámolták magukat, és plussz teljesítmény maradt valahol bent.Na az amcsiknál ez működik fordítva:nagy dög motor űrtartalomra, méretre,súlyra,egyaránt,és emiatt tartós, (és emiatt működik másképpen az ő tuningjuk).
Ezért nem vagyok híve a tuningolásnak sem,(persze bizonyos ésszerű apró finomítást kivéve)Utóljára 15 évvel ezelőtt hozott lázba a motortuning, akkor simson mopeddel játszottam, és márkaidegen alkatrészek nélkül is kihoztam belőle elég sokat, de az élettartama drasztikusan csökkent, a fogyasztás meg drasztikusan megnőtt.Akkor rájöttem, ha +teljesítmény kell akkor cserélni kell egy gyárilag nagyobb teljesítményű járműre, és ez a mai napig tartom.
Viszont a szép igényes optikai tuning az nagyon bejön. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 28. szerda 11:38), amit ide kattintva olvashatsz)
Hát igen a nagyobb köbcenti is hozájárul a nagyobb futásteljesítményhez, de a nem a végletekig lekönnyítet elspórolt anyagok is hozzájárulnak, mert ha nézed a fordítotját az F-1-ben a versenyciklus végére tönkre kell mennie a motornak, mert ha nem, akkor valahol,elszámolták magukat, és plussz teljesítmény maradt valahol bent.Na az amcsiknál ez működik fordítva:nagy dög motor űrtartalomra, méretre,súlyra,egyaránt,és emiatt tartós, (és emiatt működik másképpen az ő tuningjuk).
Ezért nem vagyok híve a tuningolásnak sem,(persze bizonyos ésszerű apró finomítást kivéve)Utóljára 15 évvel ezelőtt hozott lázba a motortuning, akkor simson mopeddel játszottam, és márkaidegen alkatrészek nélkül is kihoztam belőle elég sokat, de az élettartama drasztikusan csökkent, a fogyasztás meg drasztikusan megnőtt.Akkor rájöttem, ha +teljesítmény kell akkor cserélni kell egy gyárilag nagyobb teljesítményű járműre, és ez a mai napig tartom.
Viszont a szép igényes optikai tuning az nagyon bejön. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 28. szerda 11:38), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 28. szerda 11:38
Mr.Enigma azt hiszem te vagy eltájolva.Volt szerencsém éveken át figyelemmel kísérni a Car and Driver c. lapot, még az amerikaiak is tudják /érdekes módon/ hogy szar autókat gyártanak,nézd meg az amerikai eladási statisztikákat,mindent elmond.Hasra vagy esve a V8-tól pont ugyanannyi nyugvócsapágy van benne,mint egy 1.3-as Swiftben,mi a cukros fasztól bír ki többet?Mert negyobb köbcenti?Hogy mersz összehasonlítani egy Impreza WRC-t egy Viperrel?A különbség 60 év,ha kérded hogy miért majd elmagyarázom!
Csikánó,te olyan lehetsz mint a babettásgyerek az üvegtigrisben.Májd talán kinövöd.
(Ez egy válasz Mr.Enigma üzenetére (2007. 02. 28. szerda 09:09), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 28. szerda 09:09
Az amcsik nem csinálnak jó autót???
El vagy tájolva.
OK ízlés dolga, mert designra mindig is jobban bejöttek az amcsik, de ez az európában divatos tuning, hoyg először kikönnyítem a verdát, aztán chip, turbo, szűrő, kipufogó, stb stb kompplett csereberéje után lesz valami. OK, ez is egy megoldás, de ezekután ne csodálkozz ha az ilyen autók nem bírnak majd ki 200 000 KM-t se. Főleg ha arra használod amire feltúrtad. Hajtod.
Nézz me egy 6 7 vagy akár 8 literes V8-ast. Nem véletlenül szeretik az amcsik. Az az autó ami félmillió kilóméter után eredeti állapotában is hazsnálható az jó. Az van JÓL megépítve. Más kérdés, hogy ettől függetlenül egy böszme V8-asra is oda kell foigyelni karban kell tartani nem elég csak pakolni neki a a sebességet.
Nem azt mondom hogy Európai meg japán 1.4-es 1.6-os autók nem bírnak sokat. Láttam már félmillió km-et futott opelt 1.6-os motorral, amin csak a kötelező szervizeléseket ejtetteék meg mert megkímélt volt. De a különbség pont a tuningnál jön ki. Ebben az amcsi V8-as vasak sokkal többet tudnak. Kedvenc példám a Corvette Jackhammer. a Chevy használtan 2-3 milla, a tuning kit amivel a motort izomsítják úgy kb. 5-7 millió közt mozog átszámítva (szereléis költségekkel együtt is, mert az árban benne van). Ezért a pénzért kapsz egy igen tartós motort, egy dögös külsejű sportautót (igen tudom a Corvette a szegényember ferrarija :D) amiben 800 paci dolgozik. A benzinpénz most más kérdés. Az ilyen autóknak szokták gazdái a méltán beszédes neveket adni.
Innentől nem Fögenyónak:
dako84 te tényleg ekkora nagy kuki vagy faszim?
Bazze szétfloodolod az egész szájbalökött topicot. Nekiálltál bemásolt szövegekkel vakítani. Szerinted aki ide írogat az mind gyöp az autókhoz, hogy szükségünk van ilyen hozzászólásokra?
Van egy gyanúm, hoyg 100-ból ha egy embernek mondtál újat. Különben nem írnánk ide.
Ember szűnted be ezeket a km hosszú hozzászólásaidat mert kibaszott módon idegesítő. Ha mégsem tudod megállni akkor dobáld be szépen a linkeket. (Egyik másik szövget felismertem, más más weblapokon láttam az eredeti szerzőtől teljes terjedelmében. Ha belinkeled inkább, minthogy bemásolod azt még inkább meg is köszönném, mert egyik másik lap címét bizony már elfelejtettem.)
Admin a sok fölös lényegében csak helyet foglaló hozzászólásait nem lehetne törölni? Tök fölösleges és idegesítő a 2 nappal ezelőtti hozzászólásomra a reagálást 20(!) oldal átlapozásával megkeresni, mert ez a fütyi84 szanaszét floodolta a topicot.
El vagy tájolva.
OK ízlés dolga, mert designra mindig is jobban bejöttek az amcsik, de ez az európában divatos tuning, hoyg először kikönnyítem a verdát, aztán chip, turbo, szűrő, kipufogó, stb stb kompplett csereberéje után lesz valami. OK, ez is egy megoldás, de ezekután ne csodálkozz ha az ilyen autók nem bírnak majd ki 200 000 KM-t se. Főleg ha arra használod amire feltúrtad. Hajtod.
Nézz me egy 6 7 vagy akár 8 literes V8-ast. Nem véletlenül szeretik az amcsik. Az az autó ami félmillió kilóméter után eredeti állapotában is hazsnálható az jó. Az van JÓL megépítve. Más kérdés, hogy ettől függetlenül egy böszme V8-asra is oda kell foigyelni karban kell tartani nem elég csak pakolni neki a a sebességet.
Nem azt mondom hogy Európai meg japán 1.4-es 1.6-os autók nem bírnak sokat. Láttam már félmillió km-et futott opelt 1.6-os motorral, amin csak a kötelező szervizeléseket ejtetteék meg mert megkímélt volt. De a különbség pont a tuningnál jön ki. Ebben az amcsi V8-as vasak sokkal többet tudnak. Kedvenc példám a Corvette Jackhammer. a Chevy használtan 2-3 milla, a tuning kit amivel a motort izomsítják úgy kb. 5-7 millió közt mozog átszámítva (szereléis költségekkel együtt is, mert az árban benne van). Ezért a pénzért kapsz egy igen tartós motort, egy dögös külsejű sportautót (igen tudom a Corvette a szegényember ferrarija :D) amiben 800 paci dolgozik. A benzinpénz most más kérdés. Az ilyen autóknak szokták gazdái a méltán beszédes neveket adni.
Innentől nem Fögenyónak:
dako84 te tényleg ekkora nagy kuki vagy faszim?
Bazze szétfloodolod az egész szájbalökött topicot. Nekiálltál bemásolt szövegekkel vakítani. Szerinted aki ide írogat az mind gyöp az autókhoz, hogy szükségünk van ilyen hozzászólásokra?
Van egy gyanúm, hoyg 100-ból ha egy embernek mondtál újat. Különben nem írnánk ide.
Ember szűnted be ezeket a km hosszú hozzászólásaidat mert kibaszott módon idegesítő. Ha mégsem tudod megállni akkor dobáld be szépen a linkeket. (Egyik másik szövget felismertem, más más weblapokon láttam az eredeti szerzőtől teljes terjedelmében. Ha belinkeled inkább, minthogy bemásolod azt még inkább meg is köszönném, mert egyik másik lap címét bizony már elfelejtettem.)
Admin a sok fölös lényegében csak helyet foglaló hozzászólásait nem lehetne törölni? Tök fölösleges és idegesítő a 2 nappal ezelőtti hozzászólásomra a reagálást 20(!) oldal átlapozásával megkeresni, mert ez a fütyi84 szanaszét floodolta a topicot.
Mi van DAKO hol bújkálsz?Van egy kis gépelnivaló!
irigyellek benneteket, h csak ennyi problámátok van!
az én autómra is ráférne egy optikai tuning!
az én autómra is ráférne egy optikai tuning!
Mr.Enigma azt hiszem te vagy eltájolva.Volt szerencsém éveken át figyelemmel kísérni a Car and Driver c. lapot, még az amerikaiak is tudják /érdekes módon/ hogy szar autókat gyártanak,nézd meg az amerikai eladási statisztikákat,mindent elmond.Hasra vagy esve a V8-tól pont ugyanannyi nyugvócsapágy van benne,mint egy 1.3-as Swiftben,mi a cukros fasztól bír ki többet?Mert negyobb köbcenti?Hogy mersz összehasonlítani egy Impreza WRC-t egy Viperrel?A különbség 60 év,ha kérded hogy miért majd elmagyarázom!
(Ez egy válasz Mr.Enigma üzenetére (2007. 02. 28. szerda 09:09), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 28. szerda 09:09
Az amcsik nem csinálnak jó autót???
El vagy tájolva.
OK ízlés dolga, mert designra mindig is jobban bejöttek az amcsik, de ez az európában divatos tuning, hoyg először kikönnyítem a verdát, aztán chip, turbo, szűrő, kipufogó, stb stb kompplett csereberéje után lesz valami. OK, ez is egy megoldás, de ezekután ne csodálkozz ha az ilyen autók nem bírnak majd ki 200 000 KM-t se. Főleg ha arra használod amire feltúrtad. Hajtod.
Nézz me egy 6 7 vagy akár 8 literes V8-ast. Nem véletlenül szeretik az amcsik. Az az autó ami félmillió kilóméter után eredeti állapotában is hazsnálható az jó. Az van JÓL megépítve. Más kérdés, hogy ettől függetlenül egy böszme V8-asra is oda kell foigyelni karban kell tartani nem elég csak pakolni neki a a sebességet.
Nem azt mondom hogy Európai meg japán 1.4-es 1.6-os autók nem bírnak sokat. Láttam már félmillió km-et futott opelt 1.6-os motorral, amin csak a kötelező szervizeléseket ejtetteék meg mert megkímélt volt. De a különbség pont a tuningnál jön ki. Ebben az amcsi V8-as vasak sokkal többet tudnak. Kedvenc példám a Corvette Jackhammer. a Chevy használtan 2-3 milla, a tuning kit amivel a motort izomsítják úgy kb. 5-7 millió közt mozog átszámítva (szereléis költségekkel együtt is, mert az árban benne van). Ezért a pénzért kapsz egy igen tartós motort, egy dögös külsejű sportautót (igen tudom a Corvette a szegényember ferrarija :D) amiben 800 paci dolgozik. A benzinpénz most más kérdés. Az ilyen autóknak szokták gazdái a méltán beszédes neveket adni.
Innentől nem Fögenyónak:
dako84 te tényleg ekkora nagy kuki vagy faszim?
Bazze szétfloodolod az egész szájbalökött topicot. Nekiálltál bemásolt szövegekkel vakítani. Szerinted aki ide írogat az mind gyöp az autókhoz, hogy szükségünk van ilyen hozzászólásokra?
Van egy gyanúm, hoyg 100-ból ha egy embernek mondtál újat. Különben nem írnánk ide.
Ember szűnted be ezeket a km hosszú hozzászólásaidat mert kibaszott módon idegesítő. Ha mégsem tudod megállni akkor dobáld be szépen a linkeket. (Egyik másik szövget felismertem, más más weblapokon láttam az eredeti szerzőtől teljes terjedelmében. Ha belinkeled inkább, minthogy bemásolod azt még inkább meg is köszönném, mert egyik másik lap címét bizony már elfelejtettem.)
Admin a sok fölös lényegében csak helyet foglaló hozzászólásait nem lehetne törölni? Tök fölösleges és idegesítő a 2 nappal ezelőtti hozzászólásomra a reagálást 20(!) oldal átlapozásával megkeresni, mert ez a fütyi84 szanaszét floodolta a topicot.
El vagy tájolva.
OK ízlés dolga, mert designra mindig is jobban bejöttek az amcsik, de ez az európában divatos tuning, hoyg először kikönnyítem a verdát, aztán chip, turbo, szűrő, kipufogó, stb stb kompplett csereberéje után lesz valami. OK, ez is egy megoldás, de ezekután ne csodálkozz ha az ilyen autók nem bírnak majd ki 200 000 KM-t se. Főleg ha arra használod amire feltúrtad. Hajtod.
Nézz me egy 6 7 vagy akár 8 literes V8-ast. Nem véletlenül szeretik az amcsik. Az az autó ami félmillió kilóméter után eredeti állapotában is hazsnálható az jó. Az van JÓL megépítve. Más kérdés, hogy ettől függetlenül egy böszme V8-asra is oda kell foigyelni karban kell tartani nem elég csak pakolni neki a a sebességet.
Nem azt mondom hogy Európai meg japán 1.4-es 1.6-os autók nem bírnak sokat. Láttam már félmillió km-et futott opelt 1.6-os motorral, amin csak a kötelező szervizeléseket ejtetteék meg mert megkímélt volt. De a különbség pont a tuningnál jön ki. Ebben az amcsi V8-as vasak sokkal többet tudnak. Kedvenc példám a Corvette Jackhammer. a Chevy használtan 2-3 milla, a tuning kit amivel a motort izomsítják úgy kb. 5-7 millió közt mozog átszámítva (szereléis költségekkel együtt is, mert az árban benne van). Ezért a pénzért kapsz egy igen tartós motort, egy dögös külsejű sportautót (igen tudom a Corvette a szegényember ferrarija :D) amiben 800 paci dolgozik. A benzinpénz most más kérdés. Az ilyen autóknak szokták gazdái a méltán beszédes neveket adni.
Innentől nem Fögenyónak:
dako84 te tényleg ekkora nagy kuki vagy faszim?
Bazze szétfloodolod az egész szájbalökött topicot. Nekiálltál bemásolt szövegekkel vakítani. Szerinted aki ide írogat az mind gyöp az autókhoz, hogy szükségünk van ilyen hozzászólásokra?
Van egy gyanúm, hoyg 100-ból ha egy embernek mondtál újat. Különben nem írnánk ide.
Ember szűnted be ezeket a km hosszú hozzászólásaidat mert kibaszott módon idegesítő. Ha mégsem tudod megállni akkor dobáld be szépen a linkeket. (Egyik másik szövget felismertem, más más weblapokon láttam az eredeti szerzőtől teljes terjedelmében. Ha belinkeled inkább, minthogy bemásolod azt még inkább meg is köszönném, mert egyik másik lap címét bizony már elfelejtettem.)
Admin a sok fölös lényegében csak helyet foglaló hozzászólásait nem lehetne törölni? Tök fölösleges és idegesítő a 2 nappal ezelőtti hozzászólásomra a reagálást 20(!) oldal átlapozásával megkeresni, mert ez a fütyi84 szanaszét floodolta a topicot.
Az amcsik nem csinálnak jó autót???
El vagy tájolva.
OK ízlés dolga, mert designra mindig is jobban bejöttek az amcsik, de ez az európában divatos tuning, hoyg először kikönnyítem a verdát, aztán chip, turbo, szűrő, kipufogó, stb stb kompplett csereberéje után lesz valami. OK, ez is egy megoldás, de ezekután ne csodálkozz ha az ilyen autók nem bírnak majd ki 200 000 KM-t se. Főleg ha arra használod amire feltúrtad. Hajtod.
Nézz me egy 6 7 vagy akár 8 literes V8-ast. Nem véletlenül szeretik az amcsik. Az az autó ami félmillió kilóméter után eredeti állapotában is hazsnálható az jó. Az van JÓL megépítve. Más kérdés, hogy ettől függetlenül egy böszme V8-asra is oda kell foigyelni karban kell tartani nem elég csak pakolni neki a a sebességet.
Nem azt mondom hogy Európai meg japán 1.4-es 1.6-os autók nem bírnak sokat. Láttam már félmillió km-et futott opelt 1.6-os motorral, amin csak a kötelező szervizeléseket ejtetteék meg mert megkímélt volt. De a különbség pont a tuningnál jön ki. Ebben az amcsi V8-as vasak sokkal többet tudnak. Kedvenc példám a Corvette Jackhammer. a Chevy használtan 2-3 milla, a tuning kit amivel a motort izomsítják úgy kb. 5-7 millió közt mozog átszámítva (szereléis költségekkel együtt is, mert az árban benne van). Ezért a pénzért kapsz egy igen tartós motort, egy dögös külsejű sportautót (igen tudom a Corvette a szegényember ferrarija :D) amiben 800 paci dolgozik. A benzinpénz most más kérdés. Az ilyen autóknak szokták gazdái a méltán beszédes neveket adni.
Innentől nem Fögenyónak:
dako84 te tényleg ekkora nagy kuki vagy faszim?
Bazze szétfloodolod az egész szájbalökött topicot. Nekiálltál bemásolt szövegekkel vakítani. Szerinted aki ide írogat az mind gyöp az autókhoz, hogy szükségünk van ilyen hozzászólásokra?
Van egy gyanúm, hoyg 100-ból ha egy embernek mondtál újat. Különben nem írnánk ide.
Ember szűnted be ezeket a km hosszú hozzászólásaidat mert kibaszott módon idegesítő. Ha mégsem tudod megállni akkor dobáld be szépen a linkeket. (Egyik másik szövget felismertem, más más weblapokon láttam az eredeti szerzőtől teljes terjedelmében. Ha belinkeled inkább, minthogy bemásolod azt még inkább meg is köszönném, mert egyik másik lap címét bizony már elfelejtettem.)
Admin a sok fölös lényegében csak helyet foglaló hozzászólásait nem lehetne törölni? Tök fölösleges és idegesítő a 2 nappal ezelőtti hozzászólásomra a reagálást 20(!) oldal átlapozásával megkeresni, mert ez a fütyi84 szanaszét floodolta a topicot.
El vagy tájolva.
OK ízlés dolga, mert designra mindig is jobban bejöttek az amcsik, de ez az európában divatos tuning, hoyg először kikönnyítem a verdát, aztán chip, turbo, szűrő, kipufogó, stb stb kompplett csereberéje után lesz valami. OK, ez is egy megoldás, de ezekután ne csodálkozz ha az ilyen autók nem bírnak majd ki 200 000 KM-t se. Főleg ha arra használod amire feltúrtad. Hajtod.
Nézz me egy 6 7 vagy akár 8 literes V8-ast. Nem véletlenül szeretik az amcsik. Az az autó ami félmillió kilóméter után eredeti állapotában is hazsnálható az jó. Az van JÓL megépítve. Más kérdés, hogy ettől függetlenül egy böszme V8-asra is oda kell foigyelni karban kell tartani nem elég csak pakolni neki a a sebességet.
Nem azt mondom hogy Európai meg japán 1.4-es 1.6-os autók nem bírnak sokat. Láttam már félmillió km-et futott opelt 1.6-os motorral, amin csak a kötelező szervizeléseket ejtetteék meg mert megkímélt volt. De a különbség pont a tuningnál jön ki. Ebben az amcsi V8-as vasak sokkal többet tudnak. Kedvenc példám a Corvette Jackhammer. a Chevy használtan 2-3 milla, a tuning kit amivel a motort izomsítják úgy kb. 5-7 millió közt mozog átszámítva (szereléis költségekkel együtt is, mert az árban benne van). Ezért a pénzért kapsz egy igen tartós motort, egy dögös külsejű sportautót (igen tudom a Corvette a szegényember ferrarija :D) amiben 800 paci dolgozik. A benzinpénz most más kérdés. Az ilyen autóknak szokták gazdái a méltán beszédes neveket adni.
Innentől nem Fögenyónak:
dako84 te tényleg ekkora nagy kuki vagy faszim?
Bazze szétfloodolod az egész szájbalökött topicot. Nekiálltál bemásolt szövegekkel vakítani. Szerinted aki ide írogat az mind gyöp az autókhoz, hogy szükségünk van ilyen hozzászólásokra?
Van egy gyanúm, hoyg 100-ból ha egy embernek mondtál újat. Különben nem írnánk ide.
Ember szűnted be ezeket a km hosszú hozzászólásaidat mert kibaszott módon idegesítő. Ha mégsem tudod megállni akkor dobáld be szépen a linkeket. (Egyik másik szövget felismertem, más más weblapokon láttam az eredeti szerzőtől teljes terjedelmében. Ha belinkeled inkább, minthogy bemásolod azt még inkább meg is köszönném, mert egyik másik lap címét bizony már elfelejtettem.)
Admin a sok fölös lényegében csak helyet foglaló hozzászólásait nem lehetne törölni? Tök fölösleges és idegesítő a 2 nappal ezelőtti hozzászólásomra a reagálást 20(!) oldal átlapozásával megkeresni, mert ez a fütyi84 szanaszét floodolta a topicot.
Ebbe is belekötnék /ilyen vagyok/!Ajándék koporsót adhatsz minden 80-as,sőt legtöbb 90-es évekbeli autóhoz szériatartozéknak,ugyanis gondolom tudod hogy a swiftet k.b. 1984-ben csinálták a japcsik,az új verzióig k.b.2005-ig semmi komoly változás nem volt semmivel sem rosszabb egy corsánál,unónál,205-nél stb.A swift a legjobb konstrukció volt a magyar viszonyokra /strapabíró,gazdaságos,olcsó,megbízható/,egy wartburg kiváltására ideális.Kérdezz meg egy karosszériást hogy egy körlámpás merci-n milyen vastag a lemez,nekem azt mondták hogy pont mint a suzukin /súly és ktg. csökkentés/,de a biztonságot nem a lemezvastagság adja,hanem a gyűrődő zónák,úgyhogy amelyik kocsi nem gyűrődik abban gyilkol a lassulás.Olvastál statisztikákat a suzukis balesetek és a többi közötti különbségekről?Ezt a koporsó dolgot mindenki fújja,jó kis szájhagyomány,de nekem olyan mint-"ha olcsó akkor biztos átvernek vele,abban aztán meghalunk"Persze nem olyan biztonságos mint az új swift,vagy egy új bármi,ez természetes azóta szigorodtak a követelmények.Egy vendéglős haver 140-el ütközött az M7-en swift-el simán kiszált belőle,persze egy példa nem példa,de én konkrét törési kockázatról,mindíg csak szóbeszédben hallottam szakértőtől soha.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 27. kedd 18:34), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 27. kedd 18:34
A szériatartozékról jut eszembe!
Régen mikor a Swift-et árulták kb. 97-98-ban, akkor volt egy kedvezmény, hogy: "csak most 200 eFt kedvezménnyel!"
Erre mondtam én azt, hogy inkább ajándék koporsót adnának hozzá, az árba úgyis belefér! Aztán később rájöttem, hogy azért nem adnak hozzá koporsót, mert ütközés hatására úgyis a bentülőkre formálódik a karosszéria, így azzal együtt el lehet őket temetni!
(remélem nem voltam nagyon morbid, de ez a magyar valóság)
Régen mikor a Swift-et árulták kb. 97-98-ban, akkor volt egy kedvezmény, hogy: "csak most 200 eFt kedvezménnyel!"
Erre mondtam én azt, hogy inkább ajándék koporsót adnának hozzá, az árba úgyis belefér! Aztán később rájöttem, hogy azért nem adnak hozzá koporsót, mert ütközés hatására úgyis a bentülőkre formálódik a karosszéria, így azzal együtt el lehet őket temetni!
(remélem nem voltam nagyon morbid, de ez a magyar valóság)
Akkor most beléd kötök jó?Tudod mi a férfias /kigyúrt test álló fasz stb./ a váltó ?-mond azt inkább hogy neked az tetszik,mert más egy félórás örömautózás és más mikor mindennap araszolsz a forgalomban,oda az autómata sokkal jobb.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 27. kedd 20:09), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 27. kedd 20:09
én is 1000 km-t lenyomtam! ilyenkor utálom, hogy nincs tempomat! bár az nem férfias! akárcsak az automata váltó! (kivéve egy SMG, DSG váltót) :)))
én is 1000 km-t lenyomtam! ilyenkor utálom, hogy nincs tempomat! bár az nem férfias! akárcsak az automata váltó! (kivéve egy SMG, DSG váltót) :)))
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 27. kedd 19:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 27. kedd 19:59
Na ehhez a suzuki ütközés dologhoz majd lesz egy-két gondolatom,de ma levezettem 1500 km-t úgyhogy inkább beájulok az ágyba .Csáó!
Na ehhez a suzuki ütközés dologhoz majd lesz egy-két gondolatom,de ma levezettem 1500 km-t úgyhogy inkább beájulok az ágyba .Csáó!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 27. kedd 18:34), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 27. kedd 18:34
A szériatartozékról jut eszembe!
Régen mikor a Swift-et árulták kb. 97-98-ban, akkor volt egy kedvezmény, hogy: "csak most 200 eFt kedvezménnyel!"
Erre mondtam én azt, hogy inkább ajándék koporsót adnának hozzá, az árba úgyis belefér! Aztán később rájöttem, hogy azért nem adnak hozzá koporsót, mert ütközés hatására úgyis a bentülőkre formálódik a karosszéria, így azzal együtt el lehet őket temetni!
(remélem nem voltam nagyon morbid, de ez a magyar valóság)
Régen mikor a Swift-et árulták kb. 97-98-ban, akkor volt egy kedvezmény, hogy: "csak most 200 eFt kedvezménnyel!"
Erre mondtam én azt, hogy inkább ajándék koporsót adnának hozzá, az árba úgyis belefér! Aztán később rájöttem, hogy azért nem adnak hozzá koporsót, mert ütközés hatására úgyis a bentülőkre formálódik a karosszéria, így azzal együtt el lehet őket temetni!
(remélem nem voltam nagyon morbid, de ez a magyar valóság)
A szériatartozékról jut eszembe!
Régen mikor a Swift-et árulták kb. 97-98-ban, akkor volt egy kedvezmény, hogy: "csak most 200 eFt kedvezménnyel!"
Erre mondtam én azt, hogy inkább ajándék koporsót adnának hozzá, az árba úgyis belefér! Aztán később rájöttem, hogy azért nem adnak hozzá koporsót, mert ütközés hatására úgyis a bentülőkre formálódik a karosszéria, így azzal együtt el lehet őket temetni!
(remélem nem voltam nagyon morbid, de ez a magyar valóság)
Régen mikor a Swift-et árulták kb. 97-98-ban, akkor volt egy kedvezmény, hogy: "csak most 200 eFt kedvezménnyel!"
Erre mondtam én azt, hogy inkább ajándék koporsót adnának hozzá, az árba úgyis belefér! Aztán később rájöttem, hogy azért nem adnak hozzá koporsót, mert ütközés hatására úgyis a bentülőkre formálódik a karosszéria, így azzal együtt el lehet őket temetni!
(remélem nem voltam nagyon morbid, de ez a magyar valóság)
mi van kisköcsög elég pontot szereztél?